Seura-SM 2012 Tulokset

25.8.2012

25.8.2012 Seura-SM, Euran Raiku (23 seurajoukkuetta)

1. Loimaan Petanque 1 (Arto Stenberg, Eero Ravantti, Markku Nieminen, Michel Simon-Bellamy, Mika Metsä-Eerola, Pirjo Kivinen, Seija Uusitalo, Seppo Lindman)
2. Petanque Sport Club Järvenpää 1 (Mari Lohman, Juha-Pekka Siro, Arttu Poikolainen, Veli-Matti Myllymäki, Salim Fadillioglu, Mikael Paakkanen, Jari Eronen)
3. Petanque Club de Pori 2 (Helena Kuivasniemi-Lehti, Antero Lehti, Kati Nieminen, Harri Näsilä, Mirva Näsilä, Ritva Peltomaa, Merja Salonranta)
4. Euran Raiku (Viljo Stenberg, Pekka Suominen, Petri Hakala, Kalevi Tuominiemi, Jarmo Alho, Kalevi Kähönen, Juha Karvonen)
5. Koovee 1, Tampere (Lauri Kolehmainen, Timo Salminen, Harri Lehtinen, Daniel Duhamel, Paavo Ranne, Martti Ylämäki, Jari Suominen, Reijo Taka-Eilola)
6. Savo-Karjalan Petanque-seura Kanuunat, Varkaus (Jarkko Immonen, Pentti Taskinen, Erkki Hyttinen, Antti Koponen, Tero Rasimäki, Kuisma Helstola, Timo Hyttinen)
7. Turun Petanque-Seura (Tapani Kalmi, Esa Kallio, Pertti Heiskanen, Vesa Ekström, Kari Randell, Heikki Rajaniemi, Jukka Virtanen)
8. Helsingin Boule-yhdistys (Mikko Kamppuri, Ville Punta, Jari Lukkarila, Anssi Viinikainen, Sami Lukka, Miikka Kouvonen, Yrjö Munukka, Mikael Gripenberg)
9. MAP Räime 1, Hyvinkää (Heikki Pirtinaho, Tiia Salo, Raimo Monto, Pekka Kaihevaara, Mika Nietula, Sirpa Korkeamäki, Armas Hursti, Jarmo Räty)
10. Petanque Sport Club Järvenpää 2 (Ari Luoma, Pia Anttonen, Rainet Kukkonen, Simo Kukkonen, Jari Minerva, Leevi Myllymäki, Toni Siro)
11. Uotilan Työväen Urheilijat, Rauma (Riitta Heino, Juhani Hirvonen, Pekka Urponen, Jorma Mäkitalo, Olavi Nieminen, Vesa Tuominen, Reijo Rantanen, Jorma Potila)
12. Linnan Petanquistit 2, Hämeenlinna (Mika Vuori, Simo Olkinuora, Esa Ylivarvi, Anita Olkinuora, Pirjo Koskenmäki, Eveliina Ylivarvi, Jarno Lahti)
13. Kalvolan Isku, Hämeenlinna (Maire Kinnunen, Kirsi Tikka, Harry Uschanov, Pertti Kinnunen, Tapio Valariutta, Mikko Siren, Jouni Sinkkonen, Pekka Vilponen)
14. Kallion Kirkas, Helsinki (Aziz el Fatine, Thanakorn Singthong, Jari Hakuli, Seppo Töllikkö, Mikael Tötterman, Sakari Pankkonen, Stiina Kamppuri)
15. MAP Räime 2, Hyvinkää 2 (Kari Korkeamäki, Eero Lalu, Janina Nietula, Gunnar Wallin, Jonna Nietula, Mikko Koskimäki, Jyrki Salo)
16. Espoon Patonki (Thomas Fourssier, Martti Hakonen, Tapio Saarti, Eija Suolinna, Tuukka Syrjänen, Daniel Tislar, Narinder Virk, Jari Hänninen)
17. Bitankki, Helsinki (Jouni Heinonen, Ilkka Konola, Mirja Laine, Marja Mattila, Mikko Mäkinen, Esko Riste, Rauli Rämö, Mirja Paatero)
18. Koski-Petankki 1, Valkeakoski (Anneli Laitila, Sirkka Laine, Ari Reijonen, Oiva Rajala, Anja Santaluoto, Jari Santaluoto, Ilpo Vuorinen)
19. Koski-Petankki A, Valkeakoski (Taru Saarela, Pirjo Saarela, Petri Mehtonen, Pekka Mehtonen, Vesa Ala-Kulju, Reijo Heinonen, Erkki Lintunen)
20. Loimaan Petanque 2 (Asko Haapanen, Kari Jaakkola, Matti Haapanen, Minna Jokinen, Päivi Jaakkola, Tiina Rosnell, Toni Hongisto, Tuija Haapanen)
21. Linnan Petanquistit 1, Hämeenlinna (Eija Suominen, Jaana Alanoja, Sirkka-Liisa Vinnari, Veikko Tuovinen, Kari Hirvelä, Urpo Vinnari, Esko Korhonen, Kalevi Lehtinen)
22. Koovee 2, Tampere (Matti Lehtimäki, Pentti Mehtonen, Aulis Ahonen, Arto Ranne, Aarno Kaijankoski, Rauno Käpynen, Janne Rissanen)
23. Petanque Club de Pori 1 (Juha Jutila, Emmanuel Simon-Bellamy, Patrick Simon-Bellamy, Seppo Havukainen, Seppo Tuominen, Timo Stenfors, Pasi Kallioinen)